Pocakról már MI is írtunk, azóta pedig csak csöndben tűrtük és tűrtük, Pocak újabbnál újabb
merényleteit ellenünk és a jó ízlés ellen. Először a legújabb Danone joghurt
ízekről vitatkozhattunk vele, majd a karácsonyról, pontosabban a karácsonyi
örömökről (barátokkal vacsora, téli vásár, evés-ivás) próbált lebeszélni,
január óta pedig a mozgásra szeretne motiválni minket. Igaz, lehet jobban
motiválna, ha olyan mozgásformát ajánlana, amiben neki baja esik (jellemzően az
ütős sportok vagy a darts jut ilyenkor az eszünkbe…). Na, de ne legyünk
agresszívek. Nézzük mi történt Pocakkal az elmúlt néhány hónapban…
Pocaknak 4736(!)
rajongója lett Facebookon (csak a hivatalos rajongói oldalán – ezen kívül több
kisebb oldala is létezik már), ahogy említettük több szpotban is főszerepet
kapott, a Pocakról készült paródiák tárháza kimeríthetetlen – a horror
változattól kezdve a trágáron át, egészen a szerelmesig mindent megtalálhatunk
- és lássuk be, parodizálni csak azt lehet, ami jó…
De, ami még ennél is sokkal fontosabb, Pocak megnyerte az Arany Disznó díjat! Mielőtt azt gondolnánk, hogy ez a reklámfilmek Oscar díja, a megnyugtatás végett eláruljuk, hogy nem… Ez a díj, a filmek Arany Málna díja. És Pocak nemcsak a legrosszabb reklám díját zsebelhette be, hanem egyúttal a legrosszabb reklámfilm szereplőnek járó elismerést is (videó a díjátadóról). De még ez sem volt elég, Pocak továbbra is köztünk él és a rajongóinak a száma nőttön-nő. Két okra vezetjük ezt vissza: vagy annyira igénytelen és silány lett az ízlésünk a reklámok terén, hogy megelégszünk az ilyen színvonalú alkotásokkal is - tekintve, hogy a Barátok közt-ön és a már 8 éves (!) Jóban rosszban sorozatokon szocializálódtunk - ezen nem lepődünk meg annyira … Vagy skizofrénné váltunk, mint Pocak gazdája, azaz Pocaknak életet adó Berta. Ez a rosszabbik eset…
De, ami még ennél is sokkal fontosabb, Pocak megnyerte az Arany Disznó díjat! Mielőtt azt gondolnánk, hogy ez a reklámfilmek Oscar díja, a megnyugtatás végett eláruljuk, hogy nem… Ez a díj, a filmek Arany Málna díja. És Pocak nemcsak a legrosszabb reklám díját zsebelhette be, hanem egyúttal a legrosszabb reklámfilm szereplőnek járó elismerést is (videó a díjátadóról). De még ez sem volt elég, Pocak továbbra is köztünk él és a rajongóinak a száma nőttön-nő. Két okra vezetjük ezt vissza: vagy annyira igénytelen és silány lett az ízlésünk a reklámok terén, hogy megelégszünk az ilyen színvonalú alkotásokkal is - tekintve, hogy a Barátok közt-ön és a már 8 éves (!) Jóban rosszban sorozatokon szocializálódtunk - ezen nem lepődünk meg annyira … Vagy skizofrénné váltunk, mint Pocak gazdája, azaz Pocaknak életet adó Berta. Ez a rosszabbik eset…
Azonban, ha
mégis elég kreatívnak érzed Magad, betelt a poharad - hogy stílusosak legyünk,
betelt a Danone Activia joghurtos poharad - a gagyi, semmitmondó, primitív
reklámokkal és 25 év alatti vagy, eljött a Te időd! Az Aranydisznó pályázatot
hirdetett a legrosszabb reklám átírására. Részletek itt.
Siess, csak január 31-ig lehet nevezni. Utána eljön a MI (a MI alatt a 25 év feletti véneket értjük...) időnk, hiszen szavazhatunk a pályaművekre!
A Danone
szlogenje: „Szeretnél változtatni a léha hétköznapokon, egészségesebben
táplálkoznál, de lövésed sincs, hogyan láss neki? Regisztrálj a megújult
Activia VIP Programunkba, ahol szakértőink mellett, velem is találkozhatsz!”
A MI szlogenünk:
„Szeretnél változtatni az unalmas, egyhangú hétköznapokon, vágysz és hiányolod
a minőségi reklámokat, úgy érzed kiégett a marketing szakma és mind a szakma,
mind a fogyasztók megelégszenek a gagyival? Indulj az Arany Disznó pályázatán
és mutasd meg, hogy vannak még kreatív emberek! És a díjátadón még velünk is
találkozhatsz…;)”
Princz Viktória
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése