2012. november 18., vasárnap

Divat, francia desszertkülönlegességek, Párizs - Budapesten! SUGAR!

Amikor kollekciókról hallunk mindenki a divatvilágára asszociál és ezt nem is teszi rosszul! Divat – Párizs. Párizs – Franciaország. Franciaország – desszertek. Desszertek – SUGAR! shop and confectionary. MI így asszociálunk! Párizs egy évre beköltözött a budapesti SUGAR! cukrászdákba.


Franciaországban bevetett szokás, és Magyarországon is egyre jobban megjelenik a trend, miszerint a cukrászdákba is beszivárognak a kollekciók. Mit is jelent ez? A cukrászda állandó kínálata negyedévre/félévre/évre kiegészül egy speciális, egyszeri és megismételhetetlen szezonális kínálattal. Vannak cukrászok, akik a tavaszi/nyári, őszi/téli kollekciókat részesítik előnyben, azonban van a SUGAR! shop and confectionary, amelynek cukrásza, Horváth Eszter nem ilyen kommersz módon gondolkodik. A SUGAR! egyébként sem az átlagosságáról híres. Cukor-világ, édesség-föld, szín kavalkád, desszertek minden mennyiségben, cukormámor – nagyjából így tudjuk jellemezni a cukrászdát. 


Horváth Eszter cukrász kollekcióit a nagyvárosok ihletik. 2010-ben jelent meg a Tokió kollekció, amit egy tokiói tanulmányút ihletett, ezt követte 2011-ben a New York kollekció. Az egyes kollekciók 1 évig vannak érvényben, utána el kell búcsúznunk a megszokott ízektől, de csak azért, hogy újabb édes élményekben legyen részünk. Természetesen a SUGAR! sem független a szezonális alapanyagoktól, hiszen a kollekciók és az állandó kedvencek mellett szezonális desszertek is kaphatóak az üzletben.
De mit is jelent egy kollekció? A speciális íz világú, illetve megjelenésű sütiken túl, 1 évre az adott kollekció, azaz nagyváros hangulatába öltözik a cukrászda. A cukrászda a megszokott, extrém megjelenésén túl évente teljesen megújul. Megújulnak a kommunikációs eszközök (online és offline egyaránt – weboldal, Facebook oldal, étlap/itallap, szórólap, tortadoboz), megújul a kínálat és megújul a cukrászda belső megjelenése is (köszönhető ez a cserélhető fali matricáknak).
Tudatosan felépített, trendteremtő márkáról van szó, amely rákényszeríti a többi cukrászdát is a fejlődésre, a kreativitásra. Aki lemarad, az kimarad, aki mer, az nyer – tartja a mondás. A SUGAR! mert és minket biztosan megnyert!
A legújabb Párizs kollekciót is megelőzte egy jól felépített hírverés. Az új kollekció november 6.-án lett hivatalosan bejelentve a cukrászda Facebook oldalán – egy kedvcsináló, és nyálcsorgató imázs képpel. Elég korán ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődésünket és elég későn ahhoz, hogy a New York kollekció rajongói még kiélvezzék kedvenc édességeik utolsó falatkáit – azaz megrohanják a cukrászdát, hogy búcsút vegyenek például a desszert hamburgertől…

A következő csapás november 10.-én következett, amikor a weboldal kezdőoldalán is lecserélésre került a korábbi kínálat fényképe és megkezdődött a visszaszámlálás. „Már csak 7 nap!”  Napról-napra, együtt számoltunk vissza a SUGAR! Facebookon rajongói oldalán, egészen november 17.-éig. Szombaton végre megjelent a várva-várt párizsi hangulat! És MI nem is csalódtunk! Újragondolt francia desszertkülönlegességek, illetve süteményekbe öntött francia ikonok, fantasztikus képek a falon – úri nők, divat, csíkos ruha, Moulin Rouge, pudlik, pezsgő, franciás lenézés, klasszikus formák – mindez SUGAR! módra!

A SUGAR! a tökéletes példája annak, hogy hogyan tud egy cukrászda folyamatosan megújulni és folyamatosan érdekesnek maradni. Az egyes kollekciók képesek évről-évre új és új célcsoportot elérni, míg a törzsvendégeknek is minden évben új élményt nyújt a megújult cukrászda és kínálat. Ma már nem fogyasztói, hanem élménytársadalom, élménymarketing van, ahol az a fontos, hogy minden vásárlás során élményt is kapjon a vevő! A SUGAR! ebben Magyarországon  piacvezető.


Minden étteremnek, büfének, cukrászdának, vendéglátóegységnek csak ajánlani tudjuk a SUGAR! példáját! Tessék merésznek lenni, tessék energiát fektetni az üzletbe, tessék kreatívnak maradni és nem belesüppedni egy jól működő üzlet kényelmébe! Felgyorsult a világ, folyamatosan változnak az igények, az elvárások, ehhez pedig alkalmazkodni kell! „Aki lemarad, az kimarad, aki mer, az nyer”.

Jövő novemberig Ti is kiélvezhetitek a párizsi hangulatot és a francia cukrászművészet remekeit a SUGAR!-ban. MI épp egy „Moulin Rouge” sütemény-malommal tesszük ezt.

Princz Viktória
„A cikk a reklamipar.hu (http://reklamipar.hu/marketing/horeca---turizmus/2012/11/18/divat-francia-desszertkulonlegessegek-parizs-budapesten-sugar/) oldalon is megtalálható!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése