A Science World Múzeum együttműködve a kanadai Rethnik reklámügynökséggel egy nagyszerű kezdeményezésbe kezdet, Vancouver városban, a világ egyik „legnemzetközibb” városában.
A reklámkampány célja bemutatni, hogy a tudomány éppen annyira száraz és unalmas amennyire a tanárok, szakemberek előadásmódja azzá teszi. A kampánysorozat nem titkolt szándéka, hogy felnyissa a tanárok szemét is arra, hogy bizony, ha a gyerekek ásítoznak a tanórákon, nem biztos, hogy bennük van a hiba. Közelítsük meg máshonnan, más szemszögből a tudományt és máris mindenki számára érthető, érdekes, sőt még szórakoztatóvá is válik. Nem hiszitek? Íme, néhány remek példa ebből a páratlan kampányból. MI ezeket a kreatívokat szerettük a legjobban.
A reklámkampány célja bemutatni, hogy a tudomány éppen annyira száraz és unalmas amennyire a tanárok, szakemberek előadásmódja azzá teszi. A kampánysorozat nem titkolt szándéka, hogy felnyissa a tanárok szemét is arra, hogy bizony, ha a gyerekek ásítoznak a tanórákon, nem biztos, hogy bennük van a hiba. Közelítsük meg máshonnan, más szemszögből a tudományt és máris mindenki számára érthető, érdekes, sőt még szórakoztatóvá is válik. Nem hiszitek? Íme, néhány remek példa ebből a páratlan kampányból. MI ezeket a kreatívokat szerettük a legjobban.
Szabó-Princz Orsolya
http://www.boredpanda.com/
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése