A termékek és szolgáltatások sikerében egyre nagyobb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. De valójában mi a márka? Mi húzódik meg mögötte, mitől válik hitelessé és eredetivé? Hol és hogyan alakul ki? Hogyan segíti sikerét a történetmesélés, a design, az árképzés és a kapcsolattartás? Ezekkel és ezekhez hasonló kérdésekkel foglalkoznak a világ különböző pontjain tevékenykedő, márkaépítéssel foglalkozó ügynökségek, így MI nem megyünk bele ezeknek a megválaszolásába.
Ugyanakkor hoztunk Nektek egy képsorozatot, amely ebbe a témakörbe illeszkedik ugyan, csak éppen egészen más szemszögből közelíti azt meg. A moszkvai tervezőnő, Ilya Kalimulin, által megálmodott képsorozat ismert márkákat mutat be – így ahogy megmondtuk, cikkünk illeszkedik a branding témakörbe – de nem szokványos módon. A képsorozatban a tervező elképzelte, hogy melyek lennének a legfurcsább, legelképzelhetetlenebb, legmorbidabb termékek, amelyeket adott márka piacra dobhatna.
Oroszországban elképesztő sikert arattak elképzelései, vírusként terjedni kezdek különböző design és művészeti blogokon, sőt, egyéb tervezőket is megihlettek. Ezek közül összegyűjtöttük a MI kedvenceinket. Hogy tetszenek? :)
Ugyanakkor hoztunk Nektek egy képsorozatot, amely ebbe a témakörbe illeszkedik ugyan, csak éppen egészen más szemszögből közelíti azt meg. A moszkvai tervezőnő, Ilya Kalimulin, által megálmodott képsorozat ismert márkákat mutat be – így ahogy megmondtuk, cikkünk illeszkedik a branding témakörbe – de nem szokványos módon. A képsorozatban a tervező elképzelte, hogy melyek lennének a legfurcsább, legelképzelhetetlenebb, legmorbidabb termékek, amelyeket adott márka piacra dobhatna.
Oroszországban elképesztő sikert arattak elképzelései, vírusként terjedni kezdek különböző design és művészeti blogokon, sőt, egyéb tervezőket is megihlettek. Ezek közül összegyűjtöttük a MI kedvenceinket. Hogy tetszenek? :)
Szabó-Princz Orsolya
Forrás:
http://www.boredpanda.com
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése