2012. szeptember 10., hétfő

Szeresd Pocakot! – avagy hová lett Szulák Andi?

Láttátok már a Danone legújabb arcát, Pocakot? Ha valakinek kimaradt volna ez az élmény, az most azonnal pótolhatja és pótolnia is kell!
Eddig Szulák Andi kínálgatta nekünk a Danone termékeit (2011-ben a Szulák Andrea Challenge program kampány ezüst Effie díjat is nyert), ám szeptember első hete óta egy kesztyűbáb (egyesek szerint egy óvszerre hasonlító koszos zokni…) szimbolizálja mindannyiunk eltelített és megviselt gyomrát. Egy unalmas irodai napon, szerintem Ti is eléggé meglepődnétek, ha a kezetek hirtelen önálló életre kelne, beleugrana egy kesztyűbábba és elkezdene panaszkodni az étkezési szokásaitokra, sőt még kiabálna is veletek. A „kissé” szürreális élmény pedig folytatódni fog, mivel a Youtube videó alatt láthatjátok, a Danone úgy mutatja be Pocakot és Bertát, mint egy folytatásos szappanopera szereplőit. Sosem tudhatjuk, legközelebb hol fog felkiáltani Pocak? Netán a közértben? Vagy a családi ebéd kellős közepén? Esetleg a kanári szülése közben? (mivel, mint hallhattuk Berta kanárija terhes…)
Hivatalos közleményt még nem találtunk arról, hogy vajon miért ez a hirtelen váltás, ki követte el ezt a merényletet az emberiség ellen, kit akarnak ezzel megcélozni és mi lett Szulák Andival? Megkeresésünkre a Danone nem válaszolt, sőt még az egyik érdeklődő kommentünket is törölte a Facebook oldaláról… Amint infóhoz jutunk, tájékoztatunk Titeket!
Annyi biztos, hogy a Danone nagyon komolyan veszi Pocakot, mivel már Facebookon is létrehoztak neki és Bertának is egy rajongói oldalt, sőt az Activia Facebook oldalán Pocak még a kommentekre is válaszol és párbeszédet folytat Bertával. Egy idézet a beszélgetéséből:
  • Pocak: „Képzeljétek, ma este edzés és vacsora helyett belém tömött egy egész doboz bonbont, miközben egyhuzamban három részt megnézett a kedvenc sorozatából. Remélem már úton van a daru, hogy felemelje a kanapéról.” – utal itt Bertára
  • Berta: „Miért piszkálsz? Ez a kedvenc bonbonom, mit kellene tennem, tegyem el emlékbe?
  • Pocak: „Azt nem, de ne vacsi helyett és ne egyszerre edd meg, mert így a felesleges kilóidat őrizheted szuvenírként!”
  • Berta: „Fejezd be, nagyon idegesítő vagy!” – az első értelmes mondata Bertának! Berta, szívünkből szóltál!
Mindenki megnyugtatására azért elárulom, hogy nem kellett daru Bertának, végül a kanapén elaludt. Viszont lehet a Danone mégiscsak jól választott reklámarcot, mivel annyira pocsék a reklámfilm, hogy az már a Facebookon is terjeng, az ismerőseim sorra osztják meg a linket hitetlenkedve, hogy ilyet 2012-ben sugározni mernek a TV csatornák. Sőt, egy hét alatt közel 15000-en nézték meg a videót a Youtube-on. Igaz, eleinte még lehetett megjegyzést fűzni a videóhoz, ezt a funkciót a Danone azonban 4-5 nap után letiltotta… Vajon miért? Ha nem lenne, ötletetek mutatunk egy korábbi hozzászólást: „Nem szoktam negatív kommenteket írni, de ez a reklám egész nap borzolja a kedélyeimet majdnem minden reklámblokkban, a mai nap elég volt ahhoz, hogy az idegeimre menjen. Plusz infó, egy életre elvette a kedvemet az activiától, persze ezt még nem beszéltem meg a hangokkal a fejemben”
Azonban, mint tudjuk, ez a „annyira rossz, hogy azt már meg kell osztanom” technika bejött Fluor-nak is, hiszen honnan is ismerjük a Mizut? Hát a Facebookról! A rossz reklám is reklám! Úgyhogy kíváncsian várjuk, hogy mi lesz Pocak sorsa, addig is hajrá gerilla marketing! És szeressük együtt Pocakot! Vagy inkább ne…
Kövessetek MInket Facebookon és mi majd mutatunk Nektek igazán jó reklámokat!
Princz Viktória
(kép forrás: Activia Facebook oldala)

1 megjegyzés:

  1. És végre sikerült kiderítenünk! A reklámot a Young and Rubicam és az Ombrello követte el. A két cég 2012 februárjában olvadt össze. Megjegyeznénk, hogy a korábbi, díjazott, Szulák Andi reklámokat is a Y&R készítette, ahogy az összes többi Danone reklámot is (Actimel, Könnyű és finom). A Y&R-nak olyan ügyfelei vannak, mint az Opel, az Erste, a Mol vagy a Telenor. Ezek után végképp nem értjük, hogy hogyan került a TV-be és a mindennapjainkba Pocak.

    VálaszTörlés