2013. január 23., szerda

Reszkess Pocak, a kreatív fiatalság visszavág!


Pocakról már MI is írtunk, azóta pedig csak csöndben tűrtük és tűrtük, Pocak újabbnál újabb merényleteit ellenünk és a jó ízlés ellen. Először a legújabb Danone joghurt ízekről vitatkozhattunk vele, majd a karácsonyról, pontosabban a karácsonyi örömökről (barátokkal vacsora, téli vásár, evés-ivás) próbált lebeszélni, január óta pedig a mozgásra szeretne motiválni minket. Igaz, lehet jobban motiválna, ha olyan mozgásformát ajánlana, amiben neki baja esik (jellemzően az ütős sportok vagy a darts jut ilyenkor az eszünkbe…). Na, de ne legyünk agresszívek. Nézzük mi történt Pocakkal az elmúlt néhány hónapban… 
Pocaknak 4736(!) rajongója lett Facebookon (csak a hivatalos rajongói oldalán – ezen kívül több kisebb oldala is létezik már), ahogy említettük több szpotban is főszerepet kapott, a Pocakról készült paródiák tárháza kimeríthetetlen – a horror változattól kezdve a trágáron át, egészen a szerelmesig mindent megtalálhatunk - és lássuk be, parodizálni csak azt lehet, ami jó…

De, ami még ennél is sokkal fontosabb, Pocak megnyerte az Arany Disznó díjat! Mielőtt azt gondolnánk, hogy ez a reklámfilmek Oscar díja, a megnyugtatás végett eláruljuk, hogy nem… Ez a díj, a filmek Arany Málna díja. És Pocak nemcsak a legrosszabb reklám díját zsebelhette be, hanem egyúttal a legrosszabb reklámfilm szereplőnek járó elismerést is (videó a díjátadóról). De még ez sem volt elég, Pocak továbbra is köztünk él és a rajongóinak a száma nőttön-nő. Két okra vezetjük ezt vissza: vagy annyira igénytelen és silány lett az ízlésünk a reklámok terén, hogy megelégszünk az ilyen színvonalú alkotásokkal is - tekintve, hogy a Barátok közt-ön és a már 8 éves (!) Jóban rosszban sorozatokon szocializálódtunk - ezen nem lepődünk meg annyira … Vagy  skizofrénné váltunk, mint Pocak gazdája, azaz Pocaknak életet adó Berta. Ez a rosszabbik eset…
Azonban, ha mégis elég kreatívnak érzed Magad, betelt a poharad - hogy stílusosak legyünk, betelt a Danone Activia joghurtos poharad - a gagyi, semmitmondó, primitív reklámokkal és 25 év alatti vagy, eljött a Te időd! Az Aranydisznó pályázatot hirdetett a legrosszabb reklám átírására. Részletek itt
Siess, csak január 31-ig lehet nevezni. Utána eljön a MI (a MI alatt a 25 év feletti véneket értjük...) időnk, hiszen szavazhatunk a pályaművekre!
A Danone szlogenje: „Szeretnél változtatni a léha hétköznapokon, egészségesebben táplálkoznál, de lövésed sincs, hogyan láss neki? Regisztrálj a megújult Activia VIP Programunkba, ahol szakértőink mellett, velem is találkozhatsz!”
A MI szlogenünk: „Szeretnél változtatni az unalmas, egyhangú hétköznapokon, vágysz és hiányolod a minőségi reklámokat, úgy érzed kiégett a marketing szakma és mind a szakma, mind a fogyasztók megelégszenek a gagyival? Indulj az Arany Disznó pályázatán és mutasd meg, hogy vannak még kreatív emberek! És a díjátadón még velünk is találkozhatsz…;)”

Princz Viktória

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése