2014. február 6., csütörtök

Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit



Összegyűjtöttük 2013 - szerintünk - legjobb print hirdetéseit. Hogy mitől jó egy hirdetés, mitől válik méltóvá arra, hogy akár a MI, akár mások hasonló válogatásába bekerüljön? Utána jártunk!

Mindig is fontosnak számított ez a kérdés marketing- és reklámszakemberek körében, de talán az egyre növekvő reklámzajnak köszönhetően a helyes vlasz(ok) megtalálására egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk. Mindenképpen fontos szempont, hogy naponta átlagosan 3000 üzenet talál meg minket, amelyek szinte egytől egyig eladásra buzdítanak minket. Csodálkozunk hát, hogy elfásultunk a reklámokat illetően? Ráadásul a felgyorsult életünknek, napi rutinunknak köszönhetően egy-egy ilyen hirdetésre mindössze ¼ másodpercet szánunk, azaz ennyi idő alatt eldöntjük, hogy az adott üzenet érdekes-e a számunkra vagy sem.
 
Hogy mit jelent ez a gyakorlatban? Pusztán annyit, hogy 0,25 másodperc áll a rendelkezésünkre, ennyi időnk van, hogy felkeltsük leendő vásárlóink figyelmét, hogy bebizonyítsuk számukra, hogy érdemesek vagyunk figyelmükre. Lehetetlen küldetése? Nem az! Bebizonyítjuk! Az alábbi print hirdetések a MI rostánkon határozottan átmentek. És a Tieteken? :)
 
Penguin hangoskönyvek

Reklámügynökség: McCann, Mumbai
A kampány híres zeneszerzőket ábrázol egészen meglepő formában, fülhallgatóként.
 


Sunlight Mosogatógép
Reklámügynökség: Lowe, Bangkok, Thailand
Hogy mi az alapötlet? Egyszerű! Tűntessük el a sertést és a bárányt tányérjainkról Sunlight segítségével. Az ötlet talán átlagosnak tűnhet, de maga az ábrázolás, szerintünk zseniális.
 



Comedy Central
Reklámügynökség: Grey, Buenos Aires, Argentina
Egy kis hajtogatásra buzdít mindenkit az alábbi print hirdetés. Egy biztos, a Comedy Central logója egyértelműsíti számunkra, hogy a hajtogatásunk végeredménye egészen biztosan vicces lesz. 




Dove
Reklámügynökség: Ogilvy, São Paulo, Brazil
A Dove most amellett kampányol, hogy az emberek lássák a természetes szépségüket, és ne torzítsák énképüket. Annak érdekében, hogy érzékeltessék a különbséget aközött, ahogyan mi látjuk saját magunkat, és aközött, hogy mások hogyan látnak minket, a Dove egy érdekes kísérletet végzett. Íme az eredmény.  
 



Land Rover
Reklámügynökség: Y&R, Dubai
A Land Rover olyan távoli, egzotikus tájakra is elrepíthet minket, ahol el sem fogjuk hinni mi minden kerülhet a tányérunkra. Goliath Tarantula nyárs, gyümölcsös denevér leves – igazi gaszro túra. Kalandra fel!
 




Star Models
Reklámügynökség: Revolution, Brazil
Ezek az hirdetések az egyre terjedő anorexiás megbetegedésekre hívják fel a figyelmet, azzal, hogy divatrajzokat mutatnak be, azokon keresztül demonstrálják, hogy azok mennyire nem az arányos női testet ábrázolják. 
 


 

Szabó-Princz Orsolya


forrás:
http://www.adweek.com
http://www.szotaklaszlo.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése