2013. május 9., csütörtök

Önmarketing kézzelfoghatóan

A personal branding, azaz a személyes márka felépítése külföldön már évek óta a vezető-fejlesztő tréningek és a coaching folyamatok egyik legfontosabb része, Magyarországon azonban csak az elmúlt néhány évben kezdtük felismerni a jelentőségét.
  
Szakemberek úgy vélekednek a személyes márkáról, mint egy olyan egyedülálló tudásról, amely arról szól, hogy hogyan tudunk úgy különbözni másoktól, hogy az nem arrogáns, és a környezet sem kérdőjelezi meg azt. Ez egy olyan tudatosság, amelynek értéke a nyugati országokban a helyén van – nálunk viszont inkább úgy mondják: valaki megcsinálja önmagát.
Félreértés ne essék, a személyes márka felépítése nem egyfajta gátlástalan nyomulás, sokkal inkább egy megtérülő, megfontolt és hatékony befektetés. És, hogy hol kezdjük az énmárka felépítését, mit szólnátok ha a névjegykártyátoknál? Ez az 5x9 cm méretű kis kártya rengetege lehetőséget rejt magában. Megmutatjuk, hogy mire gondolunk!









Szabó-Princz Orsolya
Forrás:
http://nol.hu/gazdasag/20100513-a_szemelyes_marketing_nem_egyenlo_a_gatlastalan_nyomulassal
http://www.webdesignerdepot.com/2009/05/100-really-creative-business-cards/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése