2014. április 6., vasárnap

A költészet napja

Ma van a költészet napja, ezért egy rendhagyó cikkel készültünk Nektek.
Vajon a szakmánkban, azaz a marketingben hol találtunk egy kis költészetet? Természetesen a reklámokban, hiszen a reklámszlogenek is már-már versnek tekinthetőek!
De először nézzük meg, miért is fontos a jó szlogen?
A szlogen a márkaindentitás része, segít beazonosítani a márkát, segít kötődni a márkához - megkedvelni, megszeretni és mindenek előtt felismerni azt. A jó szlogen kötődik a márkához, rövid, egyszerű, megjegyezhető, utal a márkára vagy a termékre, nem felcserélhető és időtálló. 
Ha rímel, sőt a márkanévre rímel az már csak egy extra plusznak tekinthető - ne legyünk maximalisták. 

Ennek kapcsán vesézzük ki, hogy miért is jó a MI, azaz a Marketing iDolls szlogenje? 
Marketing iDolls - the female force!
Nők vagyunk és hiszünk benne, hogy nőkként az élet egyes területein többek, jobbak, tehetségesebbek vagyunk, mint a férfiak. Hisszük, hogy a nők is képesek legalább annyira (sőt!) megállni a helyüket a marketing szakmában, mint a férfiak - azaz hiszünk a tehetségünkben, az erőnkben. És ezzel meg is érkeztünk a szlogenünkhöz. Nők, erő - the female force! :)

Most pedig következzen néhány elhíresült márka és szlogen:








Princz Viktória

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése